jag har vänt mej med känslan nu..

Jag kan konentrera mig nu, även om jag är utan dig.
Jag tänker inte så mycket på dig längre, men ibland kommer du fram i mitt huvud. förut varje gång jag stängde ögonen var du framför mig ..
Det kanske var meningen att det inte skulle bli vi två, att det skulle skita sig exakt innan mål linjen.
Bästavänner ? - det var vi så jävla länge.. jag hade ett sånt jävla förtroende för dig ..
Jag är inte lycklig såhär..
När du dyker upp i mitt huvud blir jag galen, börjar gråta och krampar, det låter så jävla överdrivet ! men det är så .. det känns som någon tar över min kropp. du tar över mitt psyke.
Jag tror att vi skulle kunna vara bästavänner igen, om vi bara pratade med varandra. men vafan ! vi ignorerar varandra, det sårar mig att vi inte hälsar, att jag inte får känna dina varma kramar längre..
Förlåt för dem gånger jag har sårat dig, men jag vill att du ska veta att jag verkligen saknar dig.
Jag skakar just nu, det blir massa stavfel och sånt, för jag tänker på massa minnen.
Tänk om inte vi hade träffas? vad hade hänt då? .. hade jag varit den personen jag är idag?
Som jag sa idag - jag vet inte änns om han lever längre
Det kändes som någon stack en kniv i magen på mig. för jag vet ju inte ?!
När jag såg dig första gången, jag såg bara dig. du lyste upp allt omkring mig.
Du har lärt mig, att vara den du älskar. att vara den bästa på jorden, jag är inte den längre, jag raderade den människan.. jag är så stolt över dig!
jag försöker att inte gråta, men det är svårt. för jag vet att du inte gillar när jag gråter, men det gör ont.
jag försöker, jag försöker.. men jag lyckas aldrig.
Snart har det gått ett år sen vi möttes första gången.. jag minns det som det vore igår, jag saknar dig.
Varje gång jag sätter mig vid datan , ser jag dig. för jag har en bild på dig på skrivbordet.
Förlåt.. jag vet inte vad jag har gjort för fel. men jag tror att det kommer bli bra , jag vet inte varför jag tror det. men det känns så, vi har tagit en paus på tre månader. vi har inte pratat med varandra på tre månader. jag har sett dig, massor av gånger. men vi går bara förbi varandra, det är inte rätt? har jag fått fel uppfattning av dig ? för det är inte du, att gå förbi ..
Det är hårt att se .. att du är olycklig. jag vill se dig glad.
jag har inte sett dig le .. på tre månader. även om du är med kompisar, så har jag inte sett dig le.
jag saknar att se dig vara glad. dina ögon lyser då, din mun, den blir som en clown mun. jag skojar inte med dig. ditt ansikte , allt bli så varmt. så glatt !
nu är det inte så.. jag har verkligen sett alla sidor av dig. du har många du ..
jag öppnade mig för dig,snabbt. men den hemligheten jag bar på, sa jag aldrig till dig. det kanske var det som förstörde allt !
kan du inte änns se åt mitt håll ?
det är nog meningen att det skulle bli så hära.
men en sak är säker .. jag älskar dig bästavän ..<'3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0