jag klarar inte av med..

God morgon på er.
snabb inlägg kan man säga, angelica kommer om 6 minuter!
Har so första 40 min idag, där tror jag att vi inte håller på med något speciellt.
Sen är det språk, då ska jag och jessica skriva ut min blogg på papper och läsa den.
hahahaha, det är våran humor ! ;'D
Idrott efter det, pallar inte vara ute idag iallafall, om man kollar ut så förstår ni mig :)
matte, sseeegt !
so igen, sen slutar vi 14.40 sent för en fredag ..
bella kunde visst inte åka in till stan idag, så jag ska nog åka in med någon annan (a)
usch, jag vill verkligen inte gå till skolan idag !
men det är ju helg snart :'D
min pappa är ledig idag, tror ni inte att han är hemma, så håller han på : när börjar du då ?
hinner du till skolan nu ? va ?
åååh. jag får hjärnblödning. måste dra nu,
ha en bra dag / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0