JAG SAKNAR DIG FARFAR !

Hur kan gud ta ifrån en sån underbar person som du ?

Jag saknar dig farfar.

Allt gick så snabbt, varför lämna du jorden? varför var det din tur?

Snälla kom tillbaka hit.

varför händer det just dig ? du var allt i min värld.

så vila i frid. vänta på mig farfar.

jag måste leva vidare, jag vet. men jag älskar dig, min bästevän.

varför hände det som hände?
jag vet inte hur många texter jag har skrivit och försökt förklara att jag saknar dig.
jag ligger och gråter, för att jag saknar dig, nästan varje kväll..
är det sant att du inte kommer hem? kommer hem från sjukhuset?
canser.. jävla sjukdom!
sommaren som var, det kändes så tomt utan dig, vi som brukar vara på åland. varje sommar, för du älskade det !
när jag var där i sommras, så kändes det så .. tomt utan dig.
jag saknar när du snarkade, när du skrattade, när du satt där i solen, och njöt av vädret och vet du farfar ? jag är så himla stolt över dig !
nu ser jag inte längre vad jag skriver, för mina tårar bara rinner ner. allt är ganska så suddigt..
vi ses snart farfar ! jag älskar dig så mycket !


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0