jag slutar inte hoppas ..

hur kunde du bara vända ryggen till och gå din väg, du kunde bara sakt som det var innan du såra mig.
när du kollar på mig, med dina vackra ögon. då stannar hela min värld.
det är då jag mår som bäst!
när du kramar mig, du värmer hela min kropp.
när du kysste mig, jag var den första du hade kysst i hela ditt liv.
nu är allt över, det är verkligen det.
jag trodde att jag hade kommit över dig, men alltså det går inte, varje gång jag ser dig, då stannar hela min värld.
när du då ler mot mig, med dina söta läppar, dina rosa söta läppar.
din doft gör mig verkligen hög, det känns som jag svävar när du kommer nära mig, när du kramar mig. och luktar på mitt hår, sen fnissar du så gulligt.
jag älskade dig, så otroligt mycket..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0