Jag tänker på det varje dag.

Jag har svårt att glömma orden du sa till mig.
Det är bra igen, det är det !
Men vet du vad jag saknar det vi hade innan?
Ingen kan få mig att ändra mig, för jag mådde så himla bra, inte alla dagar men dem flesta dagarna, var perfekta.
Jag hade väntat så länge, på en sån som du, för du är så bra.
Nu kommer tårarna, jag försöker hålla inne dem, för jag vet att du inte gillar när jag gråter.
Men ibland går det inte.
"Baby, vart är du? jag saknar dig, kom hem nu ! du betyder så förbannat mycket för mig, jag älskar dig !  "
Det är ett av alla sms, jag har fått från dig.
Vi ses snart vännen min, någon gång..
i love you så much

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0