klar för start !

Så nu är jag klar .. ser lite sliten ut. men det är nog bara nu , ;p
min marcara har fuckat upp sig .. tänke skita i den först, men aja.
Natta kommer 10:35 utanför pressbyron. måste bara komma ihåg det ;)
Jag satt och läste mitt tal för mig själv, sen tänkte jag : är det verkligen jag som har skrivit detta ?
haha. jag blir så glad och stolt !
jag hade egentligen inget att skriva, bara att ni ska ha en bra dag i värmen !
jag ska iallafall ha det, efter grönan ska jag hem till oscar och glo på film, men jag skriver när jag kommer hem på kvällen eller om jag inte snor hans data i två minuter. :p
aja, puss på er !! / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0