kväll.

Tjao på er.
Just nu sitter jag och dricker cola, ovanligt ? - nej
idag, när jag åkte till mamma och pappa, det var väldigt segt att åka ensam, men skönt på något sätt.
när jag kom dit, åt vi lunch. sen la jag mig och läste någon gammal tidning från isommras. hahah, fick mig ett skratt !
sen så somnade jag i några minuter.
runt tre åkte vi hem igen, så gick jag till bella direkt efter. för vi skulle på dansuppvisning.
johanna gick med oss också, vi kollade på dansen i två timmar.
efter gick jag och bella hemåt. träffade josefine och gick typ ut.
hehe, till hösten börjar jag och bella på dans (a)

" nobody said it was easy"

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0