kväll !

Tjena på er !
nu är allt som det ska igen, nu är jag på rätt spår !
min kväll sög typ .. eh skit samma, det kommer bättre dagar !
jag har bestämt att jag inte ska färga håret , nope. sorry alla jag ska låta mitt hår blekas av solen och så får jag se vad som händer med allt ! :D
eller så klipper jag värsta emo frillan och färgar mitt hår svart ändå! hehe :)
jag är ganska trött, hungrig orkar inte äta och bläää !
jag har tuggat sönder min vaselin burk nu, brist på något och göra och orkar inte sträcka mig efter kameran och fixa bilder .. orkar inte plugga heller, borde göra det. kanske gör det snart.
har inte så mycket och skriva om, pallar inte skriva om min "lyckade" kväll..
ska jag ha musik i min blogg eller inte !? ni måste svara nu okej ? :)
puss på er / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0