kväll ..

Haha, ska berätta min eftermiddag !
jag och bella träffades och sedan gick vi in på coop för att köpa tillbehör till salladen.
vi traskade runt där inne och var sociala, sedan så mötte vi corinna.
vi gick hem till isabelle och lagade mat, jag åt hemma hos isabelle, tack (a)
sen gick vi och mötte jessica som jag skulle gå till träningen med.
bella och corinna följde med hem till mig och hämtade bellas kamera !
sen gick dem till tåget typ :p
jag och jessica satt och kollade på björn gustafsson och skrattade ! hahaha :')
sen gick vi till träningen , vi kom lite sent men jaja.
vi var bara sex stycken, men fy va jag skrattade. kul träning faktiskt !
efter tog jag sällskap med jessica ner till centrum och satt med henne och väntade på henne buss, vi gjorde två filmer som hon får skicka till mig snart (aa)
och hon puttade mig bakåt så jag råkade spraka henne på käften, sorry baby ! haha, fast vi skrattade bara åt det.
när jag kom in sprang jag direkt fram till pappa & mamma och skröt om min dag i skolan, för jag var ju duktigt på biologin.
haha, dem var stolta över mig och trodde inte på mig först , haha tack !
nej jag ska snart krypa ner i sängen min !
puss på er / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0