lista.

2008: Det ultimata testet, alla måste göra det..

FRÅGOR

Ditt namn: Liina
En hemlighet du nu tänker berätta: jag saknar marcus, väldigt mycket.
Någonting du vill att alla ska veta: då är det ju ingen hemlighet längre..
En vän du älskar: Jag älskar många, det är för många för att nämna en !
Någonting du vill ändra i världen: Miljöproblem
En dag du alltid kommer minnas: 13/8
Någonting du ser fram emot: Sommaren !
En vän som vet mer om dig, än någon annan: Bella ithink ..
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Mina absolut bästa vänner

ÄRLIGHET

Har du sagt hora till en lärare: Nej
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: Nej
Tar du droger:  Nej
Har du svikit någon: Jo.
Har du tänkt tanken att mörda någon: Ja, men skulle aldrig göra det.

FRAMTID

Vill du ha barn: Ja
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: Jag har bättrat mig.
Vill du gifta dig, och med vem: Jag vill gifta mig, men vet inte med vem. ^^
Finns det någonting du vill göra innan döden: Yepp
Är det någonting du absolut vill undvika:  Jadå

KÄRLEK

Tar du kärleken på allvar: Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Man blir endast attraherad av personens utseende, men kärlek tar sin tid att växa fram
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: Vet inte..
Har du vart tillsammans med någon, och trott att en dag kommer ni två var gifta och ha barn: Nejnejnej !!
Är du singel: Ja
Vill du vara tillsammans med någon: Jag är lycklig nu också,

RÄDSLA

Känner du att någon/några går för långt ibland: Ja
Har du känt att någon förföljer dig: ja
Har du blivit överfallen någongång: det är jag som överfaller alla ! mohahahahaa. sajk ..
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: Ja
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: Ja
Är du rädd att folk ska uppfatta dig fel: njeeaa joe, nej jag vet inte.

LYCKA

En enda fråga, ett enda svar
Är du lycklig:
trorså

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0