Lördagmorgon.

Godmorgon på er.
somnade runt kvart i fem tror jag ..
och vaknade halv elva. har inte sovit många timmar inatt.
men jag hade ju vänt på dygnet , men jag tror att jag vände tillbaka det eller hur man nu säger ;p  
angelica ska snart tagga hem tror jag. då ska jag nog ringa josefine :p
idag är det lördag, skola om två dagar typ .. drygt, jag hatar måndagar.
inte för att det är den första dagen i veckan, bara för vi har slöjd. och hon är seriöst hjärntvättad ! sorry..

nejnej, nu ska jag nog ringa och störa m älskling, sen så blir det klädval !
puss på er / lina

Kommentarer
Postat av: Hanna

vadå ''men icke så nicke'' ?
hur fan får du in det i den meningen?

2008-05-03 @ 13:40:01



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0