mera fakta !

Namn:  Lina hallqvist
Ålder: Jag är född år 1994, så jag fyller alltså 14
Ögonfärg:  Grön,blå,gråa
Längd:  Ligger runt 1.60
Hemsatad:  Huddinge
Vikt:  Usch !
Skola:  Tomtbergaskolan
Idol:  Oscar ;D
Dröm:  Har många!
Födelsedag: 15 december.
Sjärntecken:  Skytt
Hårfärg:  Född blondin, nu brunett.
Rädsla: Att förlora någon av mina närmsta
Kläder: Det finns det mycket av.
Smink:  Haha - japp ;p
Mål:  Jag har ett mål, tänker dessvärre inte skriva detta här.
Humor:  Min humor tar eran.
Husdjur:  En katt, sebastian
Sport:  Innebandy

Den mest använda ordet om dagen:  vänta, chilla
Den mest använda meningen om dagen:  " Men kan du chilla? "
Gjort något riktigt pinsamt nångång:  Hela tiden, det känns så iallafall ;p
Vad du vill jobba som när du är stor:  Jag har inga planer..
Bästa årstiden på året:  Sommaren är mysigt, men allt funkar faktikst
Är skolan kul:  Skolan suger
Har du tänkt på livets mening: Nästan hela tiden
Velat rymma:  Har gjort det flera gånger
Många vänner:  Jag lever för vännerna !
Känt längst:  Jessica
Är mest lik:  Utseendet eller Personligheten ? - Utseendet, ingen tror jag. Personligheten, Isabelle
Den bästa känslan:  Att vara kär
Värsta känslan:  Sårad
Litar på dina vänner:  Finns få jag litar på.
Vilken dag på veckan är bästa:  Lördag
Vart vill du igenkligen bo:  Jag trivs bra i huddinge
När/hur vill du dö:  Jag dör när jag dör.
Startat storbråk:  Tror jag nog
Bangat någongång:  Tror jag nog
Spelat in en skiva:  HAHAHHAHAHAHA - never in my life!
Spelat in en film:  Nope
Vart modell:  Beror på hur man ser det, men typ ja.

Sovit utomhus:  Yes
Tältat:  Japp
Rymt:  Many times
Skolkat:  Ja
Vart på en scen:  Ja
Svimmat inför folk:  Jag svimmar väldigt ofta
Dansat ute i regnet:  Det är det mysigaste som finns
Spytt i en affär:  Haha nej
Gjort nått dumt:  Jo
Grinade senaste:  Jag grinar just nu 
Har vattenpipa:  Det är inte min, men jag har haft den sen december nu.
IG i nått ämne:  Vet inte längre, :P
Mvg i nått ämne:  I hope, but no
Svurit år läraren: Jag svär väldigt mycket
lanat data:  Jaadå ! :D

Tycker att all fakta räcker än så länge:  Jadu !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0