min dag ..

Tja på er !
Jag började skolan 8.10, då hade vi svenska. vi skulle läsa högt inför klassen, ööh ! skit pinsamt men skit samma..
sen var det matte, gjorde ingenting ! fick tillbaka våra matte prov, usch jag har aldrig fått sämre på något prov ! pallar inte ..
sen var det "idrott" vi var ute i och inte gjorde något, så jag och jessica drog och käka kebab istället. sen kom angelica som hade varit hos läkaren.. stackarn !
efter lunchen hade vi egentligen NO men vi skulle titta på film så jag gick ner till slöjden och gjorde lite på min typ .. tröja ?
vi slutade ett istället för 15:20 ! nice dag.
ska nog lägga mig och kolla på tv, börjar få svårt och andas nu.. 
                      puss / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0