Min mor.

Min mamma står uppe på kvällarna för att göra matlådor till pappa och jimmie, även om hon är helt slut och bara vill sova.
Min mamma går upp halv tre varje natt för att fylla på mat till katten, även om det inte är slut.
Min mamma stöttar mig till tusen.
Min mamma köper saker till familjen som vi ska uppskatta.
Min mamma hjälper alla, hon åker till åland för att klippa gräset åt farmor.
Min mamma kommer hem varje dag när jag kommer hem från skolan, bara för att kolla så jag mår bra
Min mamma bäddar hela familjens sängar, för att inte vi resten orkar gör det.
Min mamma går upp halv fem varje morgon för att väcka min pappa och bror.
Min mamma sköter tre olika jobb.
Min mamma är den bästa, enligt mig iallafall. jag älskar henne så otroligt mycket! det finns inte ord mor min, du är mitt bästa. du är den delen jag behöver, jag behöver dig i mitt liv. lämna mig aldrig. jag ska hålla din hand till livets slut !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0