Misslyckat..

Jimmie kom nyss hit, han skulle käka. världens bästa bror som jag skrev tidigare, kanske inte i alla tillfällen, det har sina skäl.
Kvällen i sig har varit trevlig, det måste jag påstå. men imorgon måste jag hem och hämta en läxa jag glömde, typiskt mej.. blir lite halv trött på mig själv då, måste åka 50 minuter för ett jävla papper, sen 50 min tillbaka.. kul !
funderar på att extra jobba med jimmie imorgon också, måste kunna prata med han. jävla stressade idiot  !
Ska nog sova snart, är verkligen jättetrött.
Jag har fått bränna idag, hehe kul faktiskt ! :)
Har inte så mycket att säga, puss på er sötnosar !


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0