onsdag.

Tja på er.
har vaknat för ett litet tag sen, jag sov middag.
haha, skit skönt alltså. nu är jag pigg och glad.
har fixat mig, ska nog snart äta.
jag har börjat känna hunger nu !
idag på svenskan höll vi tal. jag hade ett skit bra hemma. men ni tror inte att jag glömde det eller ? -.-
så jag ska ett nytt på fem minuter. det sög riktigt hårt, men alltså bättre att bli godkänt i det området än att få brist.
jag måste börja ta igen nu, så jag klarar mig.
jag är jättehes och hostar och snorar.. bra nu till sommarlovet.
men rethostan har jag haft länge så jag är van med den nu, det känns som en kompis .. jag driver !
men att jag snorar och är hes har kommit nu på senare dagar .. trögt !
tina kommer hem om 27 dagar också. i miss you.
sen är det sommarlov om 28 dagar också. skönt att det inte är så långt kvar!
jag ska strax platta håret, sen ska jag käka kyckling !
puss på er ! / lina - vi ska skapa ett band som ingen kan krossa !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0