puss på er !

Nu traskar jag till skolan, där har jag engelska..
ska jobba gärnet alltså ! är inte godkänt i engelska men ska försöka höja mig (a)
jag har inte hunnit ätit någon frukost idag heller !
åh vafan, blir sur på mig själv som inte äter, får köpa en macka i skolan så jag klarar mig tills jag kommer hem!
vi har visst redovisning på biologin idag, och jag är inte klar .. helvete !
det blir svårt att försöka förklara det, eftersom jag lovade och jobba hemma igår, det blir nog min lunchrast som ryker denna torsdag igen..
vet ni ? jag har min windows media player på, och den står på tokio hotel just nu..
det är inte så vanligt att jag lyssnar på dem, och jag hade visst inte bara en låt med dem !
nejnejnej, nu ska jag fixa klart med mitt hår !
puss på er / lina

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ha en toppendag!

2008-05-15 @ 08:21:50
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0