Sitter i bilen

Hejsan.
Sitter i bilen påväg hem, ska hämta lite saker jag glömde igår ;p
Vi ska grilla supergod mat ikväll, det är nog enda gången jag äter, när jag är med mamma och pappa.
Hoppas jimmie kommer ner också, världens bästa storebror.
Vi stöttar varandra till hundra, han skulle aldrig ljuga eller svika mig, det finns inte med i bilden, vi gör saker för varandra, och vi har ungefär samma humor, vi kan berätta allt för varandra och han offrar sina fredag / lördag kvällar för att vara med mig, jag älskar dig mycket kjell jimmie hallqvist !
Vad tycker ni om eran bror / syster ?
Jag ska försöka bada idag också, badkruka som jag är. men jag ska faktiskt gå ner till stranden och känna på vattnet ! ;D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0