sjuk..

Har gått och blivit sjuk, kul !!
aja, hopppas det släpper sig snart ;p
vi ska grilla lamm idag, hehe. har ingen större matlust längre, men det löser sig nog.
Jag är kär i solen, jag blir brun nu, man ser resultatet på kvällen, glömde solkrämen idag, hmm .. not good, not good.
jag blir så himla trött när det är varmt, har nog somnat tre gånger i solen idag, och nu fryser jag som en .. vad vet jag ?
gick runt med en filt, men nu satte jag på mig en extra tröja. haha, jag är konsdig, men jag är sjuk !?

Mamma sa att jag flagnar på axlarna, så jag lär väl få ett helvete inatt när jag ska sova, det är hårt !
Jimmie kommer nog snart, jag ska nog gå och sova lite,hehhe !
Pusss !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0