Skrev denna 4 mars

eftersom det bara blir fel när jag ska försöka förklara för dig.
så får jag väl ta det hära. och bara hoppas på att du förstår och läser detta.
jag älskar dig så otroligt mycket.
det är så jävla obeskrivligt. och vi kommer väl inte träffas så mycket mer
så jag får väl lägga ner nu. allt.
jag hatar att verkligen inse sanningen.
men jag får väl göra detta nu. har inget annat val, jag kan inte hålla allt inom mig.
det hjälper verkligen ingenting!
jag måste försöka , ta riskerna.
inte för att jag tror att det kommer funka dethära med att säga till dig, det behövs egentligen inte för det kommer inte hända något. men jag har lovar.
jag ska orka , jag ska kämpa. jag ska vara stark i stunder av smärta.
så gör jag det.
jag älskar dig filip.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0