snälla pappa ? :')

Jag lyckades ha slut på hela mitt barnbidrag på en dag. den 20onde när jag får mitt..
men denna månad ska jag icke köpa något smink! bara bas-kläder till sommaren!
sen ska jag spara till en utomlandresa. säger inte vart eller när jag tuffa mig iväg, ensam utan mamma och pappa. ganska så skönt faktiskt att få vara en vecka utan mamma och pappa, men jag kommer sakna er massor.
för jag är en sån människa som inte kan vara utan mamma eller pappa en längre tid ! thih ! :$
anyway.. jag ska köpa en ny bikini också ! har flera tusen men jag ska såklart ha fler än så.
jag ska försöka att hushålla med pengar så jag kan tuffa mig iväg ! men jag ska ha en data med mig så jag kan blogga varje dag ! haha. kommer säkert inte bli så, men jaja ! :D
jag kommer inte vara hemma mycket i sommar, tråkigt men skönt ! vi är ungefär hemma resten av året.. så det är skönt att få komma iväg lite också.
nej nu ska jag kolla vidare på saker ! puss / lina


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0