sorliga sak ..

Haha, du kan kalla dig själv frisk och normal ? hahahahaha, vilket skämt!
Du är en liten äcklig fegis, fattar du ?
och du säger att jag köper likadana saker som du gör, men sanningen var att jag köpte skorna innan du änns hade sett dem i butik och bara på mina fötter, åh tilllåt mig att skratta !
det enda du kan är att säga till dina "kontakter" att dem ska slå mig, men vänta nu? har någon av dina "kontakter" slagit mig? - nej just det!
och du ska inte hota mig eller någon annan av mina kompisar en gång till, okej? - för du vågar ju inte göra något själv åt saken, utan att du säger till andra.
så snälla gör mig en tjänst, lägg ner med det du försöker.. alla skrattar åt dig sandra, seriöst.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0