stan med isabelle.

imorgon ska jag till stan med bästevän min !
jag ska inhandla massor med saker..
blir nog dära hela dagen, sen ska jag nog hem och sova för på lördag har vi såkallat "tomtberga dagen"
det är massa grejer dära på skolgårn, det är skit tråkigt. ska försöka smita därifrån efter mitt pass. mohaha (a)
jag tror att vi skulle ha bowling i år, har noll koll !
sen ska angelica med oss till husvagnen, låter hel töntigt. men det är det bästa jag vet !
haha, där har jag dubbelsäng gånger 2 typ (a) vi ska grilla och myysa vid vattnet.
hoppas jag har min bärbara med mig, kanske inte. ska nog ta en liten paus från bloggandet på helgerna, ni fattar ? ;)
men jag skriver nog ett inlägg på lördagen då, sen kommer jag hem på söndagen. :)
angelica ska ju med oss, fyfan det blir kul det, jag ska nog bada för första gången iår, myyyyys !
nej, jag måste torka mitt hår nu, puss / lina

Kommentarer
Postat av: bbelllla

förlåt älskling! . älskar dig bästevän! §§

2008-05-16 @ 20:29:22
URL: http://bbelllla.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0