telefon med isabelle.

Har nyss snackat med bella i telefon, vi pratade mer än vanligt.. alltså vi hade typ mer och prata om tror jag, haha !
hon visade mig några söta balklänningar. den första bella ! :')
det känns som att jag kommer nog skiva ganska mycket bloggande idag, bara för jag är sjuk .. har ingenting att göra alltså !
juste, på språket idag. så var det någon snorunge som var utanför skolan och satt och skrek, och jag som inte tycker om småbarn när dem skriker blev lite lack, så jag sitter och härmar snorungen i några minuter och sandra satt och glodde på mig utan att jag märkte henne. tillslut så började sandra och asgarva och jag kunde inte sluta skratta heller.
det var faktiskt lite kul.
nejnej .. nu ska jag fixa lite med designen .. haha, puss påer !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0