tidigt = mig ?

GOOODMORGON !
nu tänker alla, är jag uppe såhära tidigt? jag har varit vaken sedan halv sex så det är inga problem.
och idag kunde jag ha sovit mycket längre än vanligt eftersom jag inte ska sminka mig eller platta håret ..
men ibland kan jag inte somna om och då måste jag gå upp.
man kan helt klart säga att jag var uppe med tuppen !
det ser inte ut att bli nå fint väder idag, :( men det kanske är lite skönt om det är svalare än igår, det har varit så himla varmt !
men det är skönt med värme ! :)
igår när jag och bella var ute, gick bella och höll i min väska, jag gick med en grill och två handdukar och så gick vi barfota längst vägkanten ! och jag tänkte hela tiden : SOOOOMMAR !
haha, det var hur mysigt som helst ! :)
jag har redan bestämt dagens outfit, slänger nog in gårdagens också om jag orkar just nu, är ganska så slut !
haha. puss på er ! / lina


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!:)

2008-05-12 @ 06:28:23
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: l'

godmorgon !:)

2008-05-12 @ 06:50:38
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0