Tisdag.

Godmorgongodmorgon!
Har nyss gått ur sängen, lite sent men jag orkar inte bry mig.
Idag har vi frilusdag, ganska så skönt faktiskt !

Bella kommer väl dit runt halv tolv, sen ska vi nog glida in till stan och köpa ett linne till mig.

Jag skrev inte igår typ, men jag var med josefine. vi hade kul som vanligt.

Sen hade jag träning, det gick urdåligt ! Men det var ändå sista träningen :)

Efter träningen åt vi middag med laget, eller josefine åt min mat. haha !
Sen när jag kom hem, ringde jag bella. så gick jag in i duschen, jag stog & duschade med telefonen ett tag, sen fick bella sitta och prata med sig själv tre minuter, haha !
Nejnejnej, jag måste fixa mig lite. puss / lina - jag måste hitta dig, och säga att jag behöver dig !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är frilusdag?

lär dig stava du går liksom i 7an?

JAG TROR DU SYFTAR PÅ FRILUFTSDAG!

2008-05-20 @ 13:17:01
Postat av: Lina

men om du verkligen tycker att det är kul och hacka på folk, visst jag går i sjuan. men vem ? vem sa att du skulle bestämma hur jag ska stava, jag skriver som jag vill, det är min blogg. om jag vill skiva helt fel så gör jag det !

2008-05-20 @ 13:58:42
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0