torsdag !

Tjabba !
Kom nyss hem, det är stekhett ute alltså ! :o
har varit med jessica idag. vi har varit lite överallt.
vi hoppade av vid myränensvändplan och stog och kasta en boll till varandra. hah, nice !
jag har inte mycket att berätta idag faktiskt.
lämnade in mitt läxförhör jag skulle göra hemma, i tid och allt ! stolt jävel !
juste , jag gav mitt tal till stefan idag, eller jag läste det för honom.
han blev impad och jättestolt över mig !
gud så glad jag blev :)
ska plugga nu. haha , japp så är det.
sen ska jag ta en kall dusch.. så skönt !
jag stog och dansa på min balkong idag. och jag bor liksom mitt i huddinge centrum !
jessica satt bara och skrattade åt mig (a)
haha . men så är det.
nej nu ska jag plugga gärnet ! puss / lina - jag står stadigt nu, så fäll mig inte !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0