värme.

Tjabba tjena hallå!
Har nyss bråkat med min katt :')
har varit ute med jessica, petra och ingrid idag. vi satt i parken och chiillade i det fina vädret ! (h)
ska snart till tommy och christer och eta tårta..
jag sov på matteprovet idag.. hmm, bra va?
inte så nöjd själv. menmen.
på tekniken byggde vi en bro. värsta cool ? ;p
och på idotten hade vi brännboll utomhus, och då slänger jag mig i gräster. och slår i huvudet i en sten, så jag fick verkligen ont och låg kvar i grästet. bra att jag är aktiv ! (a)
det är verkligen jättevarmt ute !
nej nu ska vi gå och fira tommy och christer. haha, puss på er ! / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0