2 cool 4 school!

Nej, nu eller efter inlägget ska jag börja gå till bussen.
Är verkligen jättetrött idag. Låg och pratade med Pontus i telefon länge. Sen kunde jag inte somna när vi hade lagt på. Orkade inte smsa med någon. Så jag låg och tittade i taket. Väldigt länge. Sen låg jag och vred mig. Visste inte riktigt hur jag skulle ligga. När jag hade lagt mig bra och höll på att somna. Då var jag tvungen att gå på toa. Sen stog klockan på halv två. Sista gången jag kollade på klockan, då var den 02.12. Så någonstans där måste jag ha somnat.
Imorse började jag klockan åtta med hemkunskap. Vi gjorde muffins. En av dem började brinna i ugnen sen. Haha! Sen åkte Jessica skridskor på golvet. Och hon sprutade (HAHAHAHAHAHAHA!) diskmedel i mitt ansikte. Har film på det. Ni får se.
Nej, bussen går snart. Puss på er!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0