Aldrig mer.



Det var sista gången du sårade mig. Idag var det sista gången du sårade mig. Du har varit bra på ett sätt, du fick mig att bli starkare medans du rev sönder mig. Jag hoppas att du förstår att du hade sönder mig. Att du har lekt färdigt nu. Jag hoppas att du har skuldkänslor. Att du känner av mitt hat. Ibland undrar jag om du menade orden du sa till mig, när du sa att du älskar mig om du verkligen menade det. Eller om du bara ville få se mig le. Mår du bra när du fick se mig gråta? Blev du glad när du sårade mig? Jag vet inte riktigt hur du tänkte. Men du ska veta att du förstörde ett liv. Jag hoppas att du verkligen lär dig av dina misstag. Så inte någon annan råkar illa ut.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0