Dagen

Jag halkade mig upp i klackar till tomtberga. Jag skulle kolla på match. När jag kommer dit möter jag Angelica samtidigt. Så vi kollade nog inte så mycket på matchen, utan mer pratade om lite skit som har hänt. Efter det gick vi och åt. Eller jag. Jag åt i 40 minuter. Två bitar pizza på 40 minuter. Förstår inte.. När vi går förbi bussstationen står det två killar och kollar överdrivet mycket. Men varken jag eller A lägger märke till det utan bara fortsätter gå. Sen kommer vi in i tomtberga igen. Och då ser vi killarna gå efter oss. Och svänger in till tomtberga. Så A drar med mig in i hallen. Sen kommer dem dära killarna. Dem står först och kollar på oss i minst 10 minuter. Sen går A dit och frågar vad dem vill. Och dem frågade bara om vi hade pojkvänner, och efter våran Playahead. A säger att både jag och hon har pojkvänner. Och sen kommer jag. Och då frågar en av dem : Vad heter du på Playahead? Jag svarar : Hall.. Sen hinner jag inte mer innan A avbryter mig och säger: Hon heter Liina med två i. Sen gick vi.
Inne i tomtberga så satt jag och prata med Oscar och Rasmus. Angelica och Rasmus var tysta hela matchen och det var bara jag och Oscar som pratade. Hela tiden. Haha! Smsade gjorde vi också. Hel rolig kille. Sen åkte jag och A hem till mig. Jag åt hemma hos mig. Hon kollade på och pratade. Sen fixade vi oss. För ingenting egentligen. Sen åkte hon hem. Nu ligger jag och håller på och somna. Trögdag. Ska plugga strax. Är ensam hemma. Gillar inte det! Usch..
Simma lugnt! 

 ' The true. '


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0