Du är en stor del av mitt liv.

Jag mår inte bra när du inte mår bra. Då det du älskar mest av allt inte går bra. När du har fel inställning och ändrar din åsikt om precis, precis allting!
När du säger att du inte har gråtit på flera år. Men du känner hur tårarna känner ner från kinderna. Första gången på flera år du fäller tårar över något. Så gråter du över denna sak. Som inte alls är speciellt stor. Men för dig och mig, då är det stort. För dig är det stort, för du lägger ner så mycket tid på detta. Natt och dag tänker du på detta. För mig att det stort, för det är en stor del av mitt liv. Jag lägger ner så mycket tid på det. Försöker fokusera. Men ingen ser. Samma fel för dig. Ingen ser. Jag ser. Du ser. Vi ser. Tillsammans ser vi hur ingen ser, hur ingen ser oss. Hur mycket vi försöker.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0