Du förblir den enda för mig.

Jag tänkte publicera ett inlägg jag har skrivit. När jag tillbringade en dag med min första kärlek. Men fick veta att han fortfarande läser min blogg. Och det skulle kännas otroligt sjukt om han läste. Kanske inte, för då kanske han kommer inse hur saknad han är utav mig.
Men jag har skrivit så otroligt mycket om dig. Om du läser är en fråga som bara du kan svara på. Eller om du bara kollar på bilderna.

Jag kommer inte ihåg varför jag är här. Och hur det blev såhär.
Om det var du eller jag som rasade våran vänskap. Suddade ut alla minnen kommer jag inte ihåg. Men allt svider så otroligt fortfarande. Jag trodde att jag kunde koppla bort smärtan. Men det kommer stunder då jag bara vill tillbaka. Men samtidigt vill jag springa ifrån dig, och ditt liv.
Jag vill glömma dig, men samtidigt börja en ny tid och ett nytt liv med dig. En ny start på vänskapen. För jag har sett att du har kollat på mig i smyg och haft ett léende på läpparna.

Kommentarer
Postat av: Kanske, kanske inte

Vem?

2008-11-05 @ 21:02:47
Postat av: Lina

Kanske, kanske inte: Du har svaret framför dig.

2008-11-05 @ 21:08:06
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Kanske, kanske inte

Framför mig ser jag en bild av dig, är det verkligen svaret?

2008-11-06 @ 21:43:40
Postat av: Lina

Kanske, kanske inte: Fel svar. Försök och tänk efter så har du svaret. Du kan lista ut det, för det har du gjort förut.

2008-11-07 @ 08:24:47
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Co

Han förstår, tror han. Men han ska inte lägga sig i, vet han.

2008-11-07 @ 18:30:22
Postat av: Lina

Co: Som sakt. Du förblir den enda för mig.

2008-11-07 @ 19:00:54
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Co

Samtidigt tror han att han kanske inte borde komma tillbaka, då han sårat någon alltför mycket, alltför många gånger.

2008-11-08 @ 18:53:50
Postat av: Lina

Co: Det finns inget tvång att du måste komma tillbaka.

Vill bara att du ska veta sen den dagen du gick ifrån mig, så skapades ett tomrum som bara du kan fylla igen. Dörren är föralltid öppen för dig, du har nyckeln kvar.

2008-11-08 @ 20:10:49
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Lukas

skit fin blogg lina:9

2008-11-08 @ 20:16:52
Postat av: Co

Han vet, och han kommer för alltid spara nyckeln till ett väldigt speciellt tillfälle.

2008-11-09 @ 01:22:51
Postat av: Lina

Co: Jag kommer alltid och vänta. Även om det tar upp till flera år. Du kommer alltid ha en stor plats hos mig.

2008-11-09 @ 01:37:40
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0