Fredag!

Hej på er.
Det är redan fredag. Gud vad snabbt veckan har gått. Det känns som det var måndag igår om jag ska vara ärlig! Men det är bara bra att tiden går snabbt, för snart är det Decemeber. Och det betyder - Jul, födelsedag och nyår! Tre roligheter i en och samma månad. Det är bra.
Idag då. Slöjden gjorde jag och Angelica ingenting. Vi målade den här gången också. Sen var det idrott. Min kropp är inte till för att springa!! Haha. Sen efter det slutade jag. Så då gick jag till bussen, då kommer Jocke och Felix. Så jag satt med dem och prata om allt och ingenting. Trevliga prickar! ;)
När jag kom hem åt jag lite fruktsallad, sen la jag mig i sängen. När klockan blir halv tre ska jag börja fixa mig. Ska in till stan med Isabelle en snabbis och köpa nytt löshår. Det behövs verkligen. Sen ikväll ska jag träffa världens sötaste. Så puss på det!

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha :D<3

2008-11-21 @ 14:22:26
URL: http://natalierolin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0