Fredag

Hey!
Vet ni? Jag har bara haft en lektion idag. Sen gick vi till kyrkan. Sen slutade jag. Nu sitter jag i min säng. Kollar lite på film. Efter det ska jag hoppa in i duschen. Och efter det, då ska jag äta frukost! Haha, har inte gjort det än.
Förlåt om jag inte skrev igår. Orkade inte. När jag kom hem frös jag så mycket. Och så kollade jag på film. Sen pratade jag med Pontus i telefon. Efter det somnade jag. Och imorse, då vaknade jag av att någon smsade mig. Bombade mig. 41 sms. Från ett okänt nummer. Underbart. Men jag låg kvar i sängen och tänkte. Sen gick jag upp och fixade mig. Kom någon minut försent till skolan. Men.. vad gör det? Vikarie som knappt vet vem jag är. Han kan inte tala riktigt svenska. Och ja, det är väl näz. Nej, nu blir det nog duschen för min del. Puss!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0