Fredag!

Slutade elva idag. Puh! Det behövde jag verkligen. Två lektioner. Slöjd och Idrott. Slöjden var bäst. Jag och Angelica målade bara. Utan anledning. Och pratade. Idrotten tillbringades med Pontus G. Lika härlig den med. Efter åt jag på gymnasiumet. Tacos. Helt underbart. Men klagade mest på att det var kladdigt. Sen gick jag hem till bella. Och bara tog det lugnt. När jag kom hem la jag mig i sängen och kollade på film. Nu har jag suttit och tänkt. Måste plugga. Måste. Jag orkar inte. Jag måste. Jag och Pontus G har slagit vad. Om en sak. Om jag slutar, slutar han. Vi skakade hand på det. Där stog vi i idrottshallen. Jag tog av mig boxningshandsken. Han med. Sen skakade vi hand på det.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0