Fundersam.

Hey!
Halvligger i sängen, kom nyss hem från matchen. Min mobil ringde 6.45 imorse! Mina ögon var trötta. Då var det bara att gå upp och börja dagen. Jag kunde inte titta för lampan på toaletten bländade mina trötta ögonen. Jag sov fortfarande tror jag. Man ska inte ligga uppe och smsa halva natten när dagen börjar tidigt sedan! Jag har besivet! Sedan tvättade jag mitt ansikte i minst tio minuter för att vakna. Jag gick in och la mig igen, mamma drog av mig täcket. Jag orkar inte! Sa jag. Men konstigt nog gick jag upp. Satte på mig mjukisbyxorna och adidas tröjan. Mamma flätade håret på mig. Sen satt vi i bilen. Jag åt min frukost där. En julmust och två tuggor på en macka. När vi kommer till Sjöstadshallen så satt Natalie och Matilda där. Jag satte mig på golvet för vi fick inte komma in i hallen. Det började droppa in huddinge (även hammarby) spelare. Tillslut gick vi ut och gick. Jag lyssnade på musik och försökte vakna. Inte lyckat! När vi kommer in i omklädningsrummet börjar jag skoja om allt. Det var minst 5 speglar i omklädningsrummet. Skrattade åt det! Sen var matchen igång. När den slutade stog det 5-5 på tavlan. Vi låg under nästan hela matchen. Men tog igen det. Bra tjejer!

Nu har jag gjort mitt val. Jag vet vad jag vill. Och jag vet vart jag ska. Jag ska nå toppen!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0