Godmorgon!

Godmorgon på er!
Fråga mig inte vad jag gör uppe för jag låg och prata i telefon tills fyra inatt. Men jag vaknade av mamma som pratade i telefon sen gick in i mitt rum. Hehe. Så då passade jag på att gå upp och starta dagen tidigt!
Mamma håller på och gör frukost åt mig. Hon skulle göra mackor så hon. Vi bröt trenden! Haha, coolt. Idag ska jag försöka plugga en aning. Mycket! Blev inte av igår, kände att jag inte orkade. Var helt slut i hela kroppen, snön tar på min energi. Säger vi..

Nej jag bjuder på en bild från igår, där ser ni även nya håret! Fred ut.



' Around the word '

Kommentarer
Postat av: Natalie

fint blev det :)

2008-11-23 @ 13:14:09
URL: http://natalierolin.blogg.se/
Postat av: Lina

Natalie: Tack, och du blev ursöt i ditt! :)

2008-11-23 @ 16:10:19
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0