Godmorgon!

Hej på er.
Jag vaknade nyss, eftersom jag somnade strax efter tolvslaget igår så. Jag pratade med Pontus i telefon, och han somnade helt plötsligt. Haha, sötnos. Så då la jag på och somnade också. Ganska skönt.
Jag har ingen feber längre, men mitt huvud dunkar fortfarande otroligt mycket! Men ska ta en alvedon så går det nog över också. Hihi!

Jag tycker fortfarande att jag har varit otroligt dålig att blogga. Har inte orkat. Har inte haft något riktigt sug. Men får hoppas att det blir bättre med det eller hur? Skönt att jag har kvar alla läsare fortfarande.
Nu ska jag hämta lite vatten och en alvedon, vi hörs senare! Puss.

Kommentarer
Postat av: fannie

är du och pontus tillsammans ? :D

2008-11-15 @ 10:38:10



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0