Hear you me?



Isabelle. Kommer du ihåg denna bild? Jag tror inte det. Det är uppe hos mormor och morfar. När vi skulle fira min kusin. Kommer du ihåg hur tighta vi var då? Men vi är nog tightare nu.
Vet du hur mycket jag älskar dig? Jag tror inte att du inser det riktigt. Förlåt för mina felsteg. Förlåt för mina misstag. Och tack för att du förlåter mig. Den hjälpen du ger mig, den är jag tacksam för. Även om jag gör fel, gång på gång på gång. Du har en sån stor plats i mitt liv. Utan dig så tomt. Vi hade en svårt tid. I några månader. Vi träffades knappt. Det var någon som var ute för att förstöra. Så många gånger vi har pratat om det. Det ska inte hända igen. Det ska vara du och jag. Min bästevän. Du har hälften av mitt hjärta. Din glädje och styrka gör mig glad. Vi har så många minnen tillsammans. Dem kommer alltid stanna inom mig. Det är du och jag föralltid. 14 månader med dig vännen. Och många fler kommer det att bli. Kommer du alltid älska mig som du gör idag? Kommer vi alltid vara så tighta? Kommer du alltid ge mig hjälp? Kommer du alltid vara mitt lugn? Kommer jag alltid få sova i din säng när allt går åt helvete?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0