Huvudvärk

Hej på er.
Jag kom nyss hem från skolan, stannade kvar och pluggade. Sen träffade jag Pontus i några minuter. Men när han håller om mig känns det som timmar.
Snart ska jag äta, sen ska jag väl plugga lite till. Sen är det ut och träffa Pontus en snabbis igen.
Och idag har jag världens huvudvärk. Jag är sur på allt och alla. Hatar den dära jävla snön. Usch! Nej ska försöka komma på bättre tankar. Hihi! Jim skrattade åt mig för jag sa i telefonen: Mina skor läcker. Och då skrattade han och jag fattade inte varför. Men sen berätta han att det är ganska omöjlig att en sko läcker. För den har inget och läcka. Och då fattade jag. Skyller väl på att jag är trött. Hehe..
Nej, nu ska jag äta. Puss på er.

En liten hälsning till Josefine om du läser : Huga buga. I miss you!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0