Im a good girl.

Hela mitt block är nerkladdat av massa kemiska skit. Fattar lite mer nu iallafall! Wihu.
Det har inte hänt så mycket mer än att jag har pluggat massa kemi. Så nu tar jag en paus från det. Hinner plugga på lunchen imorgon också. Iallafall läsa igenom det några gånger så det sitter riktigt stenhårt!

Och imorgon blir det inget bloggande, eller på kvällen blir det säkert ett inlägg. Om jag orkar! För jag hinner inte hem innan träningen när jag har slutat plugget. Så mamma kommer upp med min innebandybag till tomtbergahallen. Sen står jag och pratar med Heimo ett tag. Sen är det träning. Haha. Boyah!



Nej nu blir det sängen för mig, här ska det sovas! Pussar.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0