Jag suger på kemi.

Jag har suttit och pluggat kemi. Väldigt länge nu. Mamma håller på och gör fruktsallad ute i köket, gott och nyttigt! Jag ska äta det sen ska jag plugga vidare.
Det fastnar verkligen inte för mig. Kemin alltså. Prov imorgon. Något jag inte är så säker på om jag klarar. Gillar inte Kemi ihuvudtaget. Därför har jag svårt för det.
Från och med nu ska jag hänga med i skolan och bli det jag vill. Även om jag kan flippa ur ibland. Jag ska verkligen det. Så imorgon iskolan. Ska jag börja dagen. Med en bra dag. Med endast musik i mina öron. Inget prat. Med någon. Bara på rasterna. Inget smsande. Det kommer ta ett tag och lära sig. Tillslut kommer jag kunna lämna mobilen i skåpet eller väskan. Boyah! Önska mig lycka till!

Nej lite musik (GRYMT!) till er. Och fruktsallad till mig. Puss.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0