Jim.

jim säger:

Lina..

jim säger:

Jag såg en film idag, en låt, en känsla, ett allt. Jag säger för mycket visar för lite, jag saknar dig, jag saknar våra tider. Du har alltid funnits där för mig, du har alltid lyssnat, alltid gjort ditt bästa, du är världens bästa människa för mig, finns ingen som dig, Idag förstog jag, att jag har inte råd att förlora dig

jim säger:

För det finns ingen annan jag älskar så pass mycket som jag älskar dig.

jim säger:

Min Lina...

jim säger:

Förlåt för allt


Jag behöver dig. Du är min drog. Du får mig att försöka strunta i det som gör mig ledsen. Du peppar mig. Du får mig att vilja fortsätta. Men det du inte gör, det är att du ser inte vad du gör för mig. Du tror att du bara skiter i mig. Det gör du inte. Jag kommer aldrig lämna dig. Det ska inte bli som förut, när du lämnade mig.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0