Kemiprov imorgon!

Hej!
Gud vad jag hatar att börja inläggen med ett hej. Det ska bli ändring på det!


Vad har hänt idag då? Dagen började med att jag vägrade gå upp ur sängen. Så mamma började bli sur. Jag sa att jag frös och ville stanna hemma. Men hon gick tyvärr inte med på det. Så det var väl bara att gå upp och börja dagen. Fick skjuss till skolan för jag missade bussarna. Superman, hell yeah! Onsdagens första lektion började med Svenska. Jag började läsa boken som ska jag ha läst ut tills på måndag. Ligger väl på 100. Och det är 300 någonting sidor. Usch! Sen var det Religion. Då gjorde jag frågorna. Som jag ska göra klart snart. Efter det var det Matte. Då var det IVklassen igen. Pontus kastade ut en hel kortlek över klassrummet. Robert lika så. Mark spelade på mobilen. Jessica och jag lyssnade på musik och höll på och skrika om allt. Notera att jag sminkade mig också. Lunch var det efter det. Sen svenska då vi kollade på Simpson i datasalen. Hehe. Sen språk. Då pluggade jag lite till Kemiprovet som vi har imorgon. Efter det var det Kemi. Då gick jag och Angelica där ifrån tillslut. Anders våran lärare är helt störd!


Nu
eller snart ska jag plugga. Har tagit hem massor av böcker. Usch. Önska mig gärna lycka till. Kyssar!

Kommentarer
Postat av: Larsson

Fin bild :D <3

2008-11-05 @ 20:14:43
URL: http://eemmasliv.blogg.se/
Postat av: Lina

Larsson: Tackar som tackar. Såg att du hade skaffat blogg igen! :)<3

2008-11-05 @ 20:26:46
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0