Lämna mig inte.



Jag gick till träningen. Eller fick skjuss. Men ah. På träningen så gick det helt åt helvete. Jag orkar knappt spela längre. Eller så var det bara att jag var trött. Jag har ingen aning. Men efteråt så gick min bbaby och mötte mig. Så vi stog och prata ett tag. Han är sjuk. Sjuklingen. Stackare! Sen följde han med mig till min port. Världens bästa kille. Världens bästa Pontus. När jag kom hem så duschade jag i ungefär 25 minuter. Och efter det blev jag helt slut. Nu ligger jag i sängen med växtvärk och allting. Imorgon börjar dagen vid sju. Om jag kommer upp. Jag har försovit mig nästan varje dag i en månad nu. Undra varför? ;)
Nej, nu ska jag sova. Eller snart. Puss på er!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0