Låt din vän få veta.

Jag vaknade upp imorse, då var det vinter. Nu kollar jag ut igenom fönstret. Snön ligger på backen.Julbelysningen bländar mina trötta ögon. Jag har haft en lugn och bra lördag. Jag har träffat en soulmate, en vän. Den vännen är så lik mig, man kan nästan tro att vi är syskon. Där inga känslor är inblandade. Där vi kan prata om allt. Vi har samma humor. Är på ett snitt ungefär lika smarta. (Gott folk, skratta! Det finns en till iqbefriad!)
Jag har ätit otroligt mycket, nu mår jag bara illa. Sen har jag tänkt mycket, på lite olika saker. Det känns skönt. Att jag har dragit en slutsats på det nu. Mamma har varit uppe hos farmor hela kvällen. Skönt att dem har gjort varandra sällskap medans jag har varit ensam ett tag nu. Skönt det också. Pappa och Jimmie är och jobbar. När dem kommer hem ska jag fråga pappa hur han mår. Jag älskar dig min pappa.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0