Lina Hallqvist

Jag hade ingen "sträng" vid överläppen hela min barndom. För en hund sprang omkull mig när vi lekte. Och jag slog sönder mina läppar.     Jag blir lätt sjuk.      Jag är rädd för nästan allting.      Jag är beroende av cola. Och närhet!      Varje natt innan jag somnar tänker jag igenom saker som jag måste förbättra.     Jag har svårt och säga jävlar. Utan säger omedvetet "Jälar".      Jag älskar och lyssna på gamla låtar då jag tänker på minnen.      Jag kan roa mig själv.      Jag älskar och vara kär.      När jag spelar en match. Då känner jag adrenalinet inom mig.      Jag kan men har väldigt svårt att måla mina naglar själv.      Jag tar tabletter varje kväll mot smärtstillande då mina knän gör ont så jag gråter.      Jag är rädd fortfarande för att bli sårad, även om det finns personer som har sårat mig tillräckligt.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0