Love with you.

Svar på tal.

Vad är det värsta som har hänt i ditt liv? :
 
- Det finns mycket jobbiga saker som har hänt i mitt liv. Men det som tog på mig mest av allt är när min farfar gick bort. För han var som min bästa vän. Han blev inte så gammal. Runt 70 strecket. Han drabbades av canser. Det var en jobbig tid för hela våran släkt. Och det kommer dagar man inte vill fortsätta utan våran älskade Kalle Hallqvist.

Betyder innebandyn mycket för dig? : 
 
- Den betyder så otroligt mycket för mig. Även om det är lite halv jobbigt just nu. Så blir jag glad (även om jag inte alltid visar det) när jag tränar. Det är en psykisk process. Jag har idrottat länge. Med olika sporter. Men jag har aldrig älskat en sport så här mycket som jag gör nu. Innebandyn är som en drog för mig. Jag måste träna för att få bort ilskan. Jag mår bra för stunden.

Är dina föräldrar omtänksamma? : 
 
- Dem bryr sig otroligt mycket om mig, Jimmie och varandra. Sen är det släkten - Mamma och Pappa vill hjälpa alla, dem vill att alla ska må bra. Det vill även jag. Och det är från dem jag har fått det ifrån. Men även mina föräldrar kan må dåligt. Och då har dem funnits så mycket för folk. Så då är det så många som vill finnas där för dem. Och det är det posetiva i det hela. Jag älskar min familj. Dem har den största platsen i mitt hjärta. Och det kan ingen ändra på.

I din blogg ser man ofta att du kan må lite dåligt, brukar det vara stora saker då? :
 - Nej det behöver inte vara stora saker. Det kan även vara småsaker. Som att jag är sjuk och inte får träna. Då blir jag ledsen. Eller när det inte går bra för mig med innebandyn. Då blir jag ledsen. Eller så kan det vara att någon som jag håller kär kan må dåligt, även jag blir ledsen då. Men det kan även vara stora saker. Som jag inte pratar med alla om. Bara med mina vänner.

Röker du? :
 - Nej.

Är du och Pontus tillsammans? :
 - En gång för alla nu! - Nej vi gillar bara varandra. Mycket. Men vi är inte tillsammans. Och det är våran sak. Ni får säkert reda på om vi blir tillsammans. Om vi nu blir det.

Lever du som en prinsessa varje dag? : 
 
- Oj. Hehe. Nej absolut inte. Fysiskt så gör jag nästan det. För jag lever i ett sånt underbart paradis. Men psykiskt gör jag inte det. Ganska djup.

Om ni har några frågor så är det bara att ställa dem.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0