Min smärta.



Hade tråkigt, satt och gjorde en bild. Resultatet är ovanför. Imorgon är det match. I nynäshamn. Hoppas på vinst. Vi slog dem med 15-1 och 6-1 förut. Så nu hoppas vi på vinst igen.
Jag färgade håret förut. Har inte sett resultatet ännu. Jag la bara i lite blond färg. Färga utväxten och lite såntdära. Nej nu ska jag bara ta det lugnt. Inte så mycket blogg ikväll. Känner inte för det. Puss. 

UPDATE: Orkar inte skriva. Vi vann med 7-0. Jag mår bra. Lite sjuk. Jag återkommer om någon dag eller så. I love you all!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Ha en bra helg lina :) <3

2008-11-08 @ 14:38:58
Postat av: Lina

Kalle: Du med! :)<3

2008-11-08 @ 20:11:32
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jaa, jag tycker den är jätte bra!

Man känner värkligen att ansiktet andas efter du tvätat ansiktet me den! :)

(kommentera gärna min blogg oftare)

KramKalas

2008-11-09 @ 21:06:04
URL: http://camillabuhl.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0